lördag 18 februari 2012

There she was just a girl.

Fredag:
Vi fick sluta tidigare från samhällskunskapen så då skulle jag, Sandra och Sophie hinna med halv 1 bussen hem. Vi gick från skolan 12.24 och bussen går från busstation 12.25, så vi hade liiite bråttom. Vi var bara några meter ifrån hållplatsen, men vi var så där på rätt sida av vägen så att vi skulle kunna hoppa på bussen, men chaufför-jäveln gav mig blicken, och Sandra tror jag, och körde vidare!! Faaan vad vi var förbannad på honom då, hur lätt skulle det inte vara att bara snabbt plocka upp oss liksom, det skulle inte ens stoppa trafiken eftersom han kunde köra lite åt sidan, men neeeej.

Ja men så då gick vi omkring på stan i 2 timmar och väntade på nästa buss. Ett + då var ju att vi gick till lyktan och fikade;) Men skulle hellre komma hem halv 2 istället för halv 4.

Lördag:
Idag väckte Ville mig vid 10 tiden tror jag och frågade om jag skulle med till a-hallen där det är provincia, aka innebandy. Så åt lite frukost o sådant oså var vi där helt plötsligt. Hämtade även Frida lite senare och for dit igen. Just nu är jag hemma och väntar på att Ville ska ha handlat klart oså ska han föra mig och mommo till stugan, där mamma väntar på oss. Känns som att mommo har varit hos oss ofta de senaste veckorna, men det är så att när pappa reser iväg, då kommer mommo, hahaha.

Men nu märker jag att jag har skrivit liiite för mycket så hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar