måndag 6 februari 2012

That awkward half running walk thing you do when a car let's you cross the road.

Var som sagt uppe inatt och kollade på Super Bowl med Ville och Malin. Ca. 1h kanske innan matchen började så skulle jag bara vila lite. Sen så väckte Malin mig när matchen började, alltså ca. 1h senare, medan det känts för mig som bara 1 minut, om ni fattar vad jag menar! Jag hade tydligen däckat direkt;) Första "halvleken" var jag astrött, men höll mig ändå vaken. Sen när det blev halvtidsshow (Madonna) blev jag typ pigg och var det ändå till nån gång efter 4 kanske då matchen slutade, oså hade jag svårt att somna! 

Idag har jag varit till stugan x 2. Varit på Ica och pantat burkar och fått några hundralappar för det, suveränt. Har även nyss pluggat på en över 100 engelska glosor eftersom vi har prov på onsdag. Ska väl snart duscha och sen glo på någon serie typ. Hejdå<3

Lite opublicerade mobilbilder.

Leo<3



Plugg i Luleå.



Vilmar och Leo<3


Lördagsmys med Tilde!


Random i skolan.



Ida:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar