måndag 27 februari 2012

It doesn’t mean I’m lonely when I’m alone.

Tjenare! Igår var jag, mamma och Tilde på väg hem från Luleå ganska tidigt faktiskt. Men då hann man göra lite saker hemma. Var bland annat på stan med mamma, köpte ett par skor och en super härlig fleece tröja, en rosa! Innan vi lämnade Luleå myste och busade jag som vanligt med Vilmar och Leo. Dom är så himla goa alltså, jag kan inte få nog av dom, som ni kanske märkt...... Och Vilmar han pratar mer och mer hela tiden, ord man fattar, bland annat usch, kallt, kom, hej (han säger hej hela tiden när han ser en, han är så trevlig haha) oså säger han mycket mer också. Och Leo han säger tyyyp hej, tror jag, haha<3

Idag har jag fått en ny säng, jippiii! Hade tidigare en 90s, men nu har jag en 120s, love it! Oså har jag en madrass som formar sig efter kroppen, super skön! Jag älskar mitt rum, det är såå fint och det blir finare hela tiden. Snart nån gång ska jag även börja pynta väggarna med foton och hyllar. Då blir det ännu finare;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar