tisdag 28 februari 2012

Out of the darkness and into the sun.

Idag hann jag inte hem med 11.25 bussen eftersom vi var i stallet. Men då hann jag till skolan och äta och tog sen 12.25 bussen hem istället. Sen har jag inte gjort så mycket; kollat på några avsnitt av Gossip Girl, lagat mat till familjen, bastat och sådant. Imorgon börjar jag inte förrän klockan 12, hur skönt liksom!?! Dock går den senaste bussen som jag kan ta klockan 10, men får ända 3 timmars sovmorgon. Nu innan vi får sportlov (på fredag) har jag endast 2 lektioner kvar och dom är på fredag, imorgon och på torsdag ska min grupp bara göra våran kortfilm. Men nu ska jag kolla på lite mer Gossip Girl, har blivit insatt i det nu. Puuusss<3

En "vacker" bild tagen på väg till bussen.


Kanske inte syns så bra, men här kanske man ser lite att jag har klippt och färgat håret. Att jag färgade håret var väldigt spontant, mamma hade köpt till sig men då räckte det till mig också, men det blev typ ingen skillnad, eller lite iaf. 


Igår var både jag och Ida på fleece humör, och vi var färgglada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar