fredag 24 februari 2012

I may look completely calm but in my head I've punched you in the face like three times.

Fredag<3 Egentligen har jag ingen lust att blogga, men Sophie tvingar mig. Känns som att jag har skrivit det här ganska ofta nu, men, igår var skoldagen chill. haha:D Hade samverkan, svenska och finska. Elr hade knappt svenska eller finska för då var jag statist i en kortfilm som några i min klass gör. Nästa vecka ska jag och min grupp börja filma våran film:)

Just nu sitter jag i skolan. Har haft historia i 20 minuter. Snart har vi matte och sen ska jag och Sophie, och våran grupp, ha ett möte om våran film. När jag kommer hem så åker jag direkt till Luleå. Haha, värt och komma hem och sen åka tillbaka åt samma håll direkt efter, men annars måste jag vara i Kalix i typ minst 2 timmar och vänta. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar