måndag 20 februari 2012

Dammit I'm mad is the same spelt backwards. MIND BLOWN.

Idag har jag varit ovanligt hyper. Har sovit dåligt inatt, somnade inte förrän 1 tiden och vaknade vid 4 tiden, och sen vid 6 tiden ju som vanligt. Sophie tänkte att jag skulle vara helt död i skolan eftersom jag sovit så lite, men istället var jag hyper;)

Efter skolan, när jag kom hem, så for jag med mamma på ett spontan besök hos frissan. Hon klippte upp mitt hår, tunnade av det och toppade. Vet inte riktigt än om jag är nöjd, hon hade stylat det så konstigt så har inte riktigt kunnat se än. Oså vill jag färga/tona/slinga mitt hår, jag är så otroligt less på hur jag ser ut just nu, jag vill ha förändring. Kanske skulle ha satsat på att kapa av mitt hår igen!;)

2 bilder på när jag hade nyklippt hår i juni 2011 (hade kapat av flera centimeter!!)



ps. inlägget när jag skrev att jag klippt håret = feeejjjkkk.

1 kommentar: