onsdag 22 februari 2012

I think it's funny when the person trying to insult me on the internet can't spell right.

Hej igen! Svenskan och engelskan var super chill. Behövde typ inte arbeta något. På svenskan var jag lite vid datorn, gav massage till Ida, fixade Idas hår, fast det med Ida gjorde jag mest för att jag inte fick tillbaka min plats från Viktor :( Oså sjöng ju också klassen för mig, riktigt vackert!<3 På engelskan var det ännu mer chill, typ. Hamnade i ett litet missförstånd på facebook på grund av Linnéa (tack Linnéa!!!!!), kollade på någon asrolig video med henne också, och var på någon sida där det var en massa roliga bilder. Så har alltså den största delen av min skoldag sett ut, inte illa, + att vi slutade lagom till när pappa passerade Kalix, så slapp vänta på bussen.

Ett tag efter att jag kom hem så for jag till Gränsvallen med Ville och Malin där vi åkte skridskor. Snart kommer några i min släkt hit och då blir det FIKA! Hejdå<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar