lördag 11 februari 2012

My computer is basically useless when it's not connected to the internet.

Hujja för att vara sjuk alltså! Igår hade jag ett tag 39 graders feber, låg typ helt död då på soffan. Mommo kom igår till oss, sent på kvällen nån gång eftersom hon hade varit på någon dans före. Idag så har jag iaf ingen feber, för tillfället, tror jag. Men jag mår ändå riktigt dåligt. Ligger i sängen och ska kolla på pll och vila. Hoppas ni har en bättre helg än jag har, hejdå<3

Igår fyllde min vän Ida 17 år! Tyvärr var jag sjuk så kunde inte träffa henne i skolan. Har grattat henne både via telefon och fb, men måste ju också gratta henne här, så GRATTIS IDA!❤

3 kommentarer:

  1. att vara sjuk är det bästa som finns

    SvaraRadera
  2. Tack Låååååångt efter min bday..borde kolla in din blogg oftare!;)

    SvaraRadera