torsdag 2 februari 2012

Facebook may say that we are friends, but I wouldn't hesitate to punch you in the face.

Idag har skoldagen varit väldigt viktig elr vad jag nu ska säga. Åkte bil till skolan. Började dagen med att lyssna på en föreläsning i matsalen. Promenerade sedan till Sport City där det var mässa "Växa i Kalix". Fick där två mössor, helt gratis, awesome. Slutade efter det, vid 10 tiden redan. Gick då tbx till skolan och åt en macka oså hämtade pappa mig och Sophie och vi åkte bil hem också.

Var på Ica och jobbade med pappa. Oså har jag varit i stugan med mamma, Ville och Malin där pappa bjöd oss på middag. Det är även väääääääldigt kallt ute, var -31 imorse!!! Inte trevligt. Oså har vi typ 15 grader i huset, kul och frysa både ute och inne. Imorgon är det fredag och då får vi långhelg, sköönt!<3

Så här vackert var mitt hår imorse (dålig bild tagen snabbt inne i badrummet = dissa resten av bilden, fokusera på håret)


En av mössorna jag fick.


Nördar Wordfeud hela tiden känns det som.


Kallllllt!!

3 kommentarer:

  1. nice mössa vill också ha en.. :((( hehehehh

    SvaraRadera
  2. nee för jag har en reeeedaaaannnnnnnn!!!!!!!!!!!!!! ;)

    SvaraRadera