onsdag 1 februari 2012

Skyldig?

Eeeeh, jaa alltså någon har alltså varit och kommenterat här på min blogg detta. Det är självklart anonymt och alltså det är som att det hänger inte ens ihop. Don't get it, varför kommentera anonymt (nu kanske det bara är någon som glömt att skriva sitt namn, mest troligt inte, men ändå) Det är ju i alla fall samma person, det fattar man ju med tanke på tiden båda kommentarerna skrevs. Sen så det där med kung, det är kommenterat på mitt inlägg med flera mobilbilder på helt random stuff, t.ex. på mig eller typ min katt m.m., så fattar inte varför någon anonym kommenterar kung.

Men hey, fortsätt skriva kommentarer, helst med namn dock, vill gärna veta vilka som lägger ut sin tid på att kommentera hära. PUSS.


2 kommentarer:

  1. Linnéa Johansson Åkerströmsgatan 4 95232 KALIX2 februari 2012 kl. 13:45

    Det är jag som har kommenterat, jag hade tråkigt okej?! ;D Och med kung menar jag att det var en bild på Peter (idiotbilden) den är KUNG! hihihi/ rosaminiräknareärfinareänlila

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, du är ju konstig du! / jagkommeraldrigerkännadet

      Radera