fredag 18 november 2011

You don't see me like i wish you would.

Home sweet home ... Nästan....

Nu är jag tillbaka från Stockholm (som för övrigt har varit en fantastisk resa). Jag kommer skriva mer om det, men det är så mycket så det får bli i separata inlägg! Just nu är jag iaf i Luleå, hos mina goa kusiner. Fast jag är faktiskt ensam i huset just nu efter Christin är med Vilmar & Leo till affären och Markus jobbar. Mamma och Tilde kommer hit senare också, skojjjj! :D

Håll utkik efter Stockholmsinlägg, (har ingen aning om när de dyker upp. Jag ska försöka skriva dom så fort som möjligt, men eftersom jag är här så vet man aldrig när jag behövs. Christin och killarna kommer nog hem snart och då vet man aldrig om jag blir distraherad av sötnosarna;) HEJDÅ<3

En gammal bild på Vilmar och Leo<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar