tisdag 22 november 2011

Cause' we all just wanna be big rockstars.

Idag är det tisdag och det betyder att det har varit en lugn skoldag. Har haft engelska, idrott och psykologi. Slutade klockan 1, men fick vänta på bussen till halv 3. Om man ska se det från den positiva sidan så hann jag då läsa typ 100 sidor i min engelska bok som ska vara utläst imon. Har nu bara 10 sidor kvar och det läser jag imorgon på bussen:) 

Här hemma har jag städat mitt rum och chillat. Var meningen att jag skulle fortsätta i mitt rum, men mamma var tvungen att spackla något först, så har inte kunnat börja måla än. Men på fredag börjar jag, då är det ju perfekt också när vi är lediga då! Nu ska jag läsa min nya veckorevyn, godnatt<3

Om någon av er inte tycker att denna söta lilla kille vid namn Vilmar är söt,då kan ni slänga er i väggen!Har ni sett någon/något sötare!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar