lördag 12 november 2011

Random

Namn - Josefina
Piercingar - 1 i vänsteröra, 2 i högeröra
Tatueringar - nope
Längd - 163 cm? (något sådant)
Skostorlek - 36
Hårfärg - brunt
Är du kär i någon - Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja och nej.
Tänker du på självmord - Nej
Tycker andra att du är attraktiv - Det vet väl inte jag heller..
Dricker du - Jaa, jag dricker ibland vatten, ibland mjölk osv..
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  Olika
Vilken parfym använder du - Britney Spears - Hidden Fantasy

Din första:
Operation: Har aldrig opererat mig
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Fisk eller katt, kommer inte ihåg.
Första semestern: oj, första utlandssemestern var nog iaf Gran Canaria.

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget
Ska du: Gå ner och kolla läget
Lyssnar du på: 90210
Väntar du på: Att jag ska vara klar med detta;)
Tittar du på: Datorskärmen/90210/detta
Har på du på dig: Svarta tights och en grå tjocktröja
 
Din framtid:
Barn: Förhoppningsvis.
Giftemål: Kanske, kanske inte.
Karriär: Ingen aning.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej
Tappat bort glasögon/linser: Inte tappat bort, men glömt vart jag lagt de.
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Gråtit när någon dött: Alltså det har inte dött någon som är nära mig förutom farfar, men då var jag endast 1 år, så fattade nog inget och kommer inte ihåg något.
Ljugit för någon: Ja, mer eller mindre.
Blivit arresterad: Nej
 
Senaste:
Film du hyrde: Var ett tag sen jag hyrde en film..
Film du köpte: Länge sen var det iaf, men kanske Eclipse?
Låten du lyssnade på: Någon på radion
Låten du hade på hjärnan: Save the world - Swedish house mafia (en låt som verkligen fastnar lätt på hjärnan)!!
personen du ringde: Sophie
program du tittade på: 90210

Favorit:
Mat: Finns mycket gott.
Låt: Love the way you lie part II och en massa andra.
Sak att göra: Titta på serier, haha.
Dryck: Vatten oftast.
Bil: Ingen aning.
Personer från grundskolan du har kontakt med: 2
Ärr du har på kroppen: Ingen aning.
 
Senaste:
Tidning du läste: Vecko Revyn
Personen du fick mail av: Nå random skräppost
Personen du fick brev av: Posten, elr det var egt inte till mig, men innehållet var till mig, typ.
Personen du fick sms av: Sandra
Saken du köpte: Julmust
 
Övrigt:
Vad har du gjort idag: Sophie, målat, plugg, chill, bandy.
Var det kul: Vissa saker ja, vissa saker nej.
Hur tidigt stiger du upp: 05.50 på vardagar, random på helgerna.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Kolla på 90210, sova, hehe.
Är du seriös: ibland ja, ibland nej.
Var har du ont: Ingenstans just nu.
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Det beror på hur bra ni hade tänkt er;)
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark
Salt eller socker: Beror på
Gillar du ketchup: Jepp
Är du glad nu: medium
Var du glad igår: Jodå, för det mesta.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jepp
Stockholm är: Nice
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga..
Mer värt än guld: Familjen <3
Spaghetti eller makaroner: svårt....
Ett land jag helst vill besöka: Oj finns många land jag vill besöka.
Ska bli skoj: Jaaaru, att dra till Sthlm med skolan, vissa delar iaf.
Ska inte bli skoj: Prov på måndag, yeeey....
Sparar till: allt möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar