onsdag 2 november 2011

Watching the world with your eyes.

Halloj! Förlåt mig, jag hann inte blogga igår;) Hade fullt upp, typ. Först på eftermiddagen for vi till Barkarby. Det var dock inget för mig och Sophie, ingen av oss köpte något. När vi var klara där så for vi till hotellet en sväng och sen till Kista gallerian. Först åt vi på max och sen så gick vi runt i affärer. Seriously, det enda jag har köpt här i Stockholm är 2 tröjor... Hoppas jag hittar lite mer idag;) På kvällen igår så var jag och Sophie på bio medan Ville och Malin var konserten. Vi såg crasy stupid love. Den filmen rekommenderar jag verkligen, det var väldigt bra och rolig! :)

Just nu sitter jag och Sophie på hotellrummet och väntar på att Sandra ska komma. Vi ska ju på konserten med henne idag, men hon bor hos hennes släktingar. Men iaf så sen när hon kommer så ska vi antingen till gallerian här i Kista eller så åker vi till globen. Vet inte riktigt hur det är. Ville och Malin är iaf på gallerian just nu och sen ska vi se hur det blir.. Vi hörs senare! Får se om jag hinner blogga innan konserten. TAGGA!;)

    Gårdagens och dagens frukost..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar