tisdag 1 november 2011

she's so pretty that's just ain't me.

Godmorgon världen!<3 Jag och Sophie är färdigfixade och egentligen ska vi ha stigit upp för 11 minuter sen. Men vi kunde inte sova, if you snooze you loose. Vi känner oss väldigt olycksdrabbade. Det spöregnar ute, Rihanna har fått influensan så det är stor chans att konserten imorgon ställs in(!!!) och Ville & Malin ska ju på konsert idag, men det ser inte så ljust ut, tror jag. Anledningen till att vi är här är ju liksom för att vi ska och kolla på Rihanna, då är det ju lite surt om det inte blir av. Menmen, vi får iallafall shoppa, man måste väl se det från den ljusa sidan;) Fast nu försöker jag bara lura mig själv.

Men iallafall så ska vi snart ner och äta frukost, det är typ det jag och Sophie har sett mest fram emot, haha:D Ska nog gå och knacka på hos V&M och se om de är klara. HEJDÅ<3

Fina, nytagna bilder på mig och Soffan!:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar