lördag 5 november 2011

Feels like i'm drowning without your love.

Kanske dags att jag bloggar igen? Då menar jag ett "riktigt" inlägg, var bara tvungen att skriva det för vem vet vem som annars skulle komma med någon dum kommentar om att jag har publicerat en massa inlägg..

Men iaf. Jaa på onsdag så blev alltså Rihanna konserten inställd. Det var så jävla surt. Där var man super taggad inför det, hade hunnit gå in i globen och spenderat 365 kronor. Först så köade man utanför, sen köade man till snackset och sånt, sen fick man sitta på sina platser, och en timme EFTER att konserten skulle ha börjat, då kommer det ut någon snubbe och säger att Rihanna har blivit sjuk igen och att konserten är inställd, (vi fick inte ens höra förbandet; Calvin Harris). Då fick globen tömmas på ca. 13 500 personer och det var så sjukt mycket folk ute på gatan.

Dagen efter (torsdag) så var jag och Sophie lite deppiga och det var skönt att komma hem. När vi landade i Luleå så tog vi en sväng förbi mina pojkar Vilmar och Leo, mycket trevligt och träffa dom<3 Igår så kom Ida hit från Töre. Hon och Sophie har sovit över hos mig och vi har haft det mysigt. Har även varit ute igår på kvällen och cyklat överallt, det var kallt.

Två bilder från igår (ny t-shirt):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar