tisdag 8 november 2011

Sometimes all you need in life is someone to wrap their arms around you, and assure you that everything is going to be just fine.

Tjenare! Idag har det varit en ännu lugnare dag i skolan. What's up with that?? Nog för att jag tror att det går över snart, om jag känner skolan rätt. Eller nå sånt... Har iaf haft engelska (enkla upg i boken, idrott (chill teori) och psykologi (info om Sthlm + anteckningar).

Även idag åkte jag och Sophie hem med pappa. Skönt och inte behöva sitta och vänta på bussen i flera timmar. Nu ska jag faktiskt dissa Desperate Housewives (kollar någon annan dag ist) och lägga mig i sängen. Sen är det ju en annan sak om jag somnar... Jag känner att jag behöver mycket sömn, är så jäkla trött varje morgon/förmiddag/hela dan i skolan, hehe... HEJDÅ.

Två bilder från igår + en från fredag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar