torsdag 10 november 2011

I just wanna live when I'm alive.

Hej gott folk! Idag har det varit en chill dag, jag lovar, inget komplicerat här;) Först hade vi samverkan. Jag och min grupp (vi var endast 5 stycken idag) var i ett klassrum och gjorde nå random saker, men det var kul. Det var att vi skulle ta en papperslapp som det stod något på och så skulle vi berätta det som stod. Alltså oj, men t.ex. på ett papper som jag tog så stod det något som; min vänstertås lilla enhet. Då skulle jag som berätta något speciellt om min stårtå, jag skulle bara hitta på något random. Så jag sa att den brukar darra, och jag kan inte kontrollera det. Till slut hoppade den av och ramlade ner för en brunn och jag såg den aldrig mer.

Har även haft svenska sen igen och snart har jag finska och sen slutar jag. Men måste vänta på bussen som går först 14.35, menmen. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar