fredag 11 november 2011

I'll need a credit card that's got no limit.

My head is exploding!

Sitter just nu i skolan och väntar på att vi kan gå till bussen. Sista timmen hade vi samhällskunskap och som vanligt efter s-kunskap så är jag helt full i huvudet. Den här helgen kommer inte bli den helg jag hoppades på, en vilo-helg. På måndag har jag historia prov så måste plugga till det + att jag måste göra klart frågor till svt/riksdagen/folk på stan/rapparna Jordbro till på måndag också.........

På tal om det. På tisdag nästa vecka drar vi ju till Stockholm med klassen. Vissa delar med det blir awesome; för det första, vi far till Sthlm(!) (hehe och jag som kom hem för bara nån vecka sen), vi får shoppa (fast en dålig sak med det är att jag inte har så mkt pengar, eftersom jag har varit i Sthlm redan), vi ska på en hemlig svt inspelning och vi kommer synas på tv.

Men de mindre bra sakerna är ju att det kommer vara full rulle hela tiden, hit och dit, dit och hit, jag klarar inte presssssss, vi ska besöka riksdagen (jag fattar inget!!!), vi ska intervjua en massa människor, (not my thing). Men jaa, det var allt. hejdå.

Igår kom denna bok med posten (resterande 2 i bokserien kommer också)

1 kommentar: