onsdag 2 november 2011

Hej boy I really wanna be with you.

Tjenare! Sitter på hotellrummet just nu med Sandra och Sophie. Lyssnar på lite Rihanna låtar och taggar inför konserten :D Har varit ute på stan hela dagen och är väldigt trött just nu i fötterna, men what ever ;) Vi har varit på gamla stan och ätit, det var jättedyrt, men gött ändå;) Oså har vi varit och försökt fixa min mobil, men det skulle ha tagit ca. 3 arbetsdagar OCH det skulle kosta nästan 400 kronor, nej tack, hellre väntar jag tills jag är hemma igen..

Vad mer... Vi har varit på globen och shoppat, elr nej, jag hittade inget, som vanligt. Men sen när vi kom tillbaka till Kista så köpte jag en ring och örhängen, alltid något. Dessutom ska jag köpa någon tröja på konserten, hehe:)) Men nu ska jag fixa mig lite för snart måste vi åka :D HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar