måndag 7 november 2011

If your talking about me behind my back that just means my life is obviously more interesting than yours.

Nu är lovet slut och tiderna är någorlunda normala igen. Jag var otroligt trött imorse när klockan ringde 05.45. Hade svårt att somna på kvällen + jag vaknade några gånger på natten. hur irriterande är det inte när det blir så!

I skolan har vi haft en mjukstart. Har haft matematik, historia och samhällskunskap. Svårt och tro på att det är mjukstart med de värsta ämnena, men vi gjorde faktiskt inte så mycket på lektionerna. När vi slutade så hade vi så otroligt bra timing. Jag ringde pappa för att se om han var i närheten, då kom han just in i Kalix och kunde plocka upp mig och Sophie.

Hela dagen efter skolan har jag spenderat med Sophie. Först har vi tagit det lugnt hos mig och sen har vi varit på Rajalla en sväng. Som vanligt så köpte jag inget. Det var allt från mig för denna gång.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar