tisdag 31 januari 2012

If spiders could fly, I would NEVER EVER go outside again.

Ooopsi, har glömt om blogga. Sophie sa idag i skolan att hon fortfarande väntar på ett nytt inlägg (stalker no. 1!!). Men iaf. Det är iskallt ute, och då menar jag verkligen iskallt! Igår på morgonen när jag gick till bussen så frös jag nästan benen av mig, ett tag börja dem faktiskt nästan bränna, efter att dem hade varit iskalla. Idag var jag redo för kylan och hade på mig mjukisbyxor över jeansen (och långkalsongerna), en tjocktröja varmare vantar och mössa. Frös bara om ansiktet, som det kändes som att jag skulle förfrysa när som helst;s

Idag har vi slutat tidigt så var hemma redan före halv 1. Har kollat på pretty little liars, och kommit in på säsong 2 nu, det går undan här;) Har även varit i bastun (vilket är så skönt när det är iskallt både ute och inne). Oså har jag städat mitt rum (dammsugit, dammtorkat, bäddat rent, vikt in kläder). Du är så duktig Josefina. Elr något sådant vill jag gärna se i mina kommentarer;) HEJDÅ<3

Har den här bilden typ överallt känns det som(på Facebook, bakgrund på datorn, bakgrund på mobilen). Men vad ska jag göra, Jag älskar snubben<3 (Vilmar)

3 kommentarer: