söndag 1 januari 2012

Happy new year!

1 Januari 2012.
God jul var jag på väg att skriva här nu, men menar såklart gott nytt år!;) Igår for jag som sagt till stugan. Där var vi jag, Ville, Malin, Sophie, Jeppe, Frida och Soffi. Vi spelade spel, smällde lite raketer, eller om man nu kan kalla dem raketer;), släppte iväg himlalyktor eller vad jag nu ska kalla dem, men ni vet såna man skickar upp i  luften i typ Thailand, svårt och förklara.

Vid halv 11 tiden for vi in till stan. Kollade först på de finska fyrverkerierna och sen på de svenska. När det var klart så åkte vi tillbaka till stugan. Spelade lite mer spel och hängde.

Idag har det inte hänt så mycket. Är fortfarande i stugan, men nu med mamma och pappa. Skönt och bara mysa här. Nu ska jag kolla på någon serie. Hejdå<3

Gammal bild på mig och Vilmar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar