onsdag 18 januari 2012

There's a "Send", there's a "Resend", but why can't there be an "Unsend" button?!

Sitter i skolan just nu och har finska. Det är hyfsat chill, har fått kolla klart en film och nu svarar jag på frågor om den på datorn. Jag åkte bil till skolan med pappa. Satt typ och tänkte hela tiden att vi kommer krocka, oså tänker jag på ljudet från när älgen träffade bussen hela tiden. Sen har jag också märkt att jag typ har glömt vad som hände just innan eller när vi krockade. Alltså det enda jag kommer ihåg är smällen. Jag kommer till exempel inte ihåg om vi var tvungen att tvärbromsa eller om vi inte hann bromsa. Hur mycket jag än försöker komma ihåg så är det bara blankt där. Men jag hamnade väl i chock eller något. För jag började frysa, må illa och skaka och det är tydligen tecken på att man är i chock, I don't know. Roligt och läsa om det här men jaa. Skriver sen när jag har mer "intressant" att skriva om... Puss<3

En gammal bild jag tagit och redigerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar