torsdag 19 januari 2012

We've all got that one friend who eats twice as much as you do, but never seems to gain any weight.

Idag slutade jag redan 10 över 12 och hoppade på bussen ca. 15-20 minuter senare. När jag kom hem så kollade jag på oth. Sen efter att mamma slutat jobbet så hämtade hon och mommo mig oså for vi till Rajalla. Igår råkade jag få hål i mina jeans (jag försökte vara vig, haha!!), så det resulterade med att jag bara har jeans med hål i. Det var därför jag for till Rajalla. Och om jag har provat jeans alltså, minst 10 stycken! Förvånansvärt så hittade jag faktiskt 3 par byxor, två jeansleggins och ett par chinos, och alla var på rea.

Snart ska jag faktiskt till stugan (om inte Ville backar ur med att skjutsa mig). Pappa är nämligen där och han ska resa iväg imorgon och då kan han köra mig till skolan på morgonen, perfecto. Hörs imorgon, pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar