torsdag 26 januari 2012

That awesome moment when my parents have friends with attractive children.

Chill pill skoldag. That awesome moment när man kollar på någon kort "skräckfilm" på medialektionen, och just när det är som värst så säger Elisabeth våran lärare buu, och hela klassen skriker haha!! På svenskan gjorde jag en redovisning och på finskan var jag helt ensam (vi är 3 stycken, så det kommer nog hända alla någon gång;) och vi gick bara igenom super duper lätta saker och jag fick sluta typ 20-25 minuter tidigare och då åkte jag hem med pappa. Var på Ica och jobbade med honom. Varit hemma och kollat på New Girl. Hämtat mommo med Ville. Varit på Öb. Fört bilen till fammo. Malin förde hem oss. Och här sitter jag.

Måste börja plugga till historia provet. Men jag har ingen ork kvar för skolarbete, seriously!! Jag vill bara bränna upp allt som har med skolan och göra och gräva ner mig i ett hål där skolan aldrig kan hitta mig ... typ ... Men imorgon åker jag till Luleå och då får jag träffa Tilde, Vilmar och Leo! :D<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar