tisdag 10 januari 2012

This melody was meant for you.

Sophie önskar att jag ska blogga (som om jag inte bloggar nog) så får väl blogga dårå. Idag började skolan igen efter ett härligt jullov. Skulle gärna ha lov i någon vecka till, men life's a bitch, så det går inte. Jag hade då inte lätt och somna igår kväll, låg vaken hur länge som helst. Kändes som att jag kollade på klockan varje timme och sen ringde klockan. Har ju den senaste veckan lagt mig sent och vaknat sent så.

I skolan var det iaf ett glatt återförenande med Ida, vet inte hur vi har klarat oss utan varann i dessa veckor;) Oså var det ju skönt att vi startade skolan lite lätt med endast engelska och gym. Slutade redan vid 11 tiden och hoppade på bussen vid halv 12 tiden.

Nu hoppas jag Sophie att du är nöjd, för nu orkar jag inte blogga nå mer. Puss på er<3

1 kommentar: