tisdag 24 januari 2012

So let's go honey honey.

Hej hopp! Det är verkligen kallt ute. Jag gillar inte det, inte alls. Skolan har varit lugn idag. Haft engelska först där vi jobbade självständigt, men duktiga som vi är hade vi redan gjort det som behövdes göra. Hade sen idrott där vi först hade cirkelträning och sen innebandy. Slutade 11.10 och gick till lyktan med Ida, Sophie och Peter. Åt en god kycklingmacka, as usual. Sen 12.30 gick vi till biografen där vi skulle kolla på film med skolan, Simon och ekarna, tror jag den hette.

Sitter just nu på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta. Måste sen börja plugga till historia provet som vi har på fredag. På tal om skola. Igår skrev jag ut min samhällsrapport, härligt x 1000000000! Har jobbat så hårt med den och så länge så nu är det skönt att den är klar. Jag tror att alla i klassen verkligen har hatat den!

Hörs senare<3

(det krånglar, så tyvärr får ni ett bildlöst inlägg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar