fredag 20 januari 2012

If you can dream it, You can do it.

Åh vad skönt det var och vara i stugan igår kväll, inatt och imorse;) På något sätt var det lättare att stiga upp där och göra alla morgonsysslor än hemma (eller så beror det på att jag fick sova 55 minuter längre;) Började åka till skolan först vid halv 8 tiden och kom fram 2 minuter innan jag började. Har haft historia, matte och samhällskunskap idag, de 3 värsta ämnena. På samhälls var jag på väg att go nuts, måste göra ett ryck med det sista på länderjämförelsen nu för den ska vara klar på onsdag morgon nästa vecka-.-

Om ca. 1h ska jag börja åka till Kalix igen. Ska på bandy (Kalix-Hammarby) med Ville, Malin och David tror jag det var. Sen efter det hoppar jag av i stugan och ska vara där med mamma. Hörs senare ikväll eller imorgon<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar