torsdag 4 augusti 2011

You can only try your best. If people don't appreciate that, it's their fault, not yours.

Idag har jag spenderat några timmar ensam i stugan, både mamma och pappa har varit och jobbat. Ganska skönt och få lite ensam tid här också.. Jag har haft sovmorgon, vilket jag har varje morgon typ ju, men ändå. Vid 12 tiden drog jag ut efter Vuopio-vägen och tog en motionsrunda. När jag kom tillbaka så hoppade jag i havet och tog ett dopp, härligt. Oså tog jag en dusch och sen gjorde jag en egen kycklingsallad, vilket var super gott. Har även legat i solen i någon timma och njutit. För att sammanfatta dagen så har den varit härlig!

Nu känns det ju som att jag har skapat en mat-blogg. Men här ser ni först min lunch och sedan ser ni mitt mellanmål (amerikanska flingor, super goda och färgglada) haha :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar