tisdag 2 augusti 2011

A real friend is someone who walks in when the rest of the world walks out.

Detta skulle ha dykt upp igår kväll, men internet krånglade!!

Ohmy 1. Det var typ en evighet sen jag bloggade sist, har inte haf tid/glömt.

Ohmy 2. Jag råkade nyss ta bort ett dokument jag hade med en massa förslag på rubriker, så bli inte förvånade om det råkar dyka upp en rubrik som jag redan har använt!

Nå iallafall. Helgen då, long story short.
Det har varit sikfesten i Kukkola. Jag har badat. Jag har sett när min mammas kusins pojkvän har åkt ner för forsen i en liten kajak, elr vad det nu var, och gjort typ en massa tricks, det var typ coolt. Oså har jag gjort en massa annat. På söndag for vi hem.

Idag vaknade jag vid halv 11 tiden av att mamma skrev och frågade om jag ville ut och luncha med henne. Då gjorde jag det. Efter det har jag suttit ute på verandan och chillat. Senare for vi till stugan. Jag har bastat, badat, kollat på lost (av någon anledning har jag börjat kolla på det igen), lagt ben på min säng igen och fixat om lite i rummet. Det var allt, HEJDÅ.

Haha kolla vad vi har hittat just utanför våran altandörr i stugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar