fredag 12 augusti 2011

You are hurting because you are paying attention to someone who ignores you.

Det var ett tag sedan! Men har inte haft något speciellt att skriva om (när har jag, hehe nejrå skojar bara), typ. Igår så storstädade jag mitt rum. Och som alltid så tog det i princip hela dagen. Men det blir alltid att man fastnar och kolla igenom saker man hittar i lådor när man rensar dem, elr är det så bara för mig kanske??

Just nu är jag i stugan, och gissa vad jag sitter i? En Husbil!! Haha, mammas jobbarkompis har 2 stycken husbilar som han hyr ut så vi har hyrt en av dem. Tyvärr var den större redan upptagen, så vi fick den mindre, men det duger;) På söndag så ska vi (familjen + Malin) ut och resa med denna. Har faktiskt aldrig åkt i en husbil (förut så hade vi en husvagn och vi var typ alltid ute med den när jag och Ville var små, men så sålde vi den).

Men nu ska jag kolla på Gossip Girl, eller en film, vi får se. HEJDÅ.


2 kommentarer: