måndag 22 augusti 2011

This is where our lives moves on.

Äntligen har skolan börjat. Detta är dagen alla barn och ungdomar har längtat till hela sommaren! 

Min dag startade klockan 6! Det är tiden jag måste börja stiga upp numera på vardagarna. Härligt! Ungefär 10 i 7 hoppade jag på bussen vid station och den tog mig till min nya skola, Furuhedsskolan, i Kalix. 
Åååjaa ni som inte vet så går jag nu samhällsprogrammet med inriktning på media, första året på gymnasiet. 

Det har inte hänt så mycket idag. Det har bara varit en massa information. Slutade redan mellan 10 och 11. Då promenerade vi till busstation och väntade på bussen. Så jag var hemma redan halv 1, underbart. 

Jag är typ super taggad på en power nap, månne om jag skulle försöka sova lite, elr det kanske är onödigt, då kanske det blir svårt att somna på kvällen... Där fick ni lite av min största tanke i huvudet just nu, intressant I know! Det var allt. HEJDÅ.

Gammal bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar