onsdag 3 augusti 2011

Sometimes its easier to pretend that you’re happy rather than explain why your not.

Även idag har jag åkt in till stan. Men denna gång har jag bara varit hemma tills mamma slutade. Då tog vi en sväng till Rajalla, och duktig som jag är så köpte jag inget;) Jag är så shoppingsugen, men jag måste spara mina pengar:(

När vi kom till stugan så gjorde vi egna kycklingbaguetter, det var gött. Och igår var pappa ute i skogen och plockade blåbär, så imorse åt jag till frukost blåbär och yoghurt. För ett tag sedan så tog jag fram lite vindruvor oså skar jag upp små morötter. Pricken över i:et så har jag haft, både till middag och snackset, festis. Igår så fick jag smaka av Ville, och den var så god så jag vart tvungen att köpa själv idag:)

Nu ska jag först kolla på lost, sen på gossip girl och sen på oth, haha, typ:D HEJDÅ.

Frukost:


Middag:


Kvälls-snacks:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar