lördag 27 augusti 2011

Do you have to make me feel like there is nothing left of me?

Tjenare! Snacka om att jag kände mig sjuk imorse!! Jag vaknade redan vid 7-8 tiden och kunde inte somna om då för att jag hostade och en massa. Men senare, efter att jag hade legat i sängen och chillat med Gossip girl, så bestämde sig mamma och mommo för att dem skulle till Rajalla. Då följde jag med och nu mår jag faktiskt bättre. Elr jaa, jag har ännu ont i halsen och hostar, men tidigare så kände jag mig så hängig.

Just nu är jag i stan och chillar. Vid 6 tiden ungefär, lite senare, så kommer Ville, Malin och Soffi hit (Ville är och dömer fotboll, så dom skulle komma efteråt). Skulle först fara och kolla, men jag avstod så att jag inte blir ännu sjukare! Vi ska ha movie-night, mys! Nu ska jag försöka lösa allt på mina fulla usb-stickor/externa hårddiskar oså ska jag föra över bilder till macen så att stickorna inte är så fulla;)) HARÈ!<3

Denna halsduk kom med hem idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar