fredag 5 augusti 2011

Sometimes I forgive people too easily because I just want them in my life.

God kväll på er! Idag har jag varit in en sväng till stan igen. Jag var tvungen att hämta lite saker hemifrån, bl.a. min bok som jag vill ha imon. Imorgon ska jag nämligen åka till Luleå över dan med mommo, moffa, min morbror Janne och broder Ville! Ska hälsa på MCTVL, ofc! Ska nog även ta en sväng till lulekalaset. 

Men som sagt så blir det bara över dagen. Jag skulle nog inte orka sova över där. Hela sommaren känns det som att jag bara har åkt fram och tillbaka mellan Luleå, våran stuga, hemmet och mommo och moffas stuga!! Nu får det räcka ett tag tycker jag. Haha men jag vill ändå att vi ska resa bort någonstans om 2 veckor när mamma har semester igen, det är 1 vecka före skolan börjar, herra jestanes!!

För ett litet tag sedan så var vi och badade tunna, och det var sååå härligt!! Hoppade även i havet ett par gånger. Men nu ska jag kolla på gossip girl. 
Godnatt!<3

Tidigare var jag nere på gården och piren och fotograferade lite, och jag hade Inez (grannarnas hund) som sällskap. Hon är verkligen helt galen och busar hela tiden!:)) Sry för långt inlägg!;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar