onsdag 17 augusti 2011

Look at me through my eyes and feel the pain that I hide inside.

Home sweet home. Efter att ha sovit dåligt 2 dagar i rad så blir det otroligt skönt att sova i egen säng!! Första natten på våran mini-resa så hade jag en hård kant som jag låg på. Andra natten så bytte jag plats så att jag skulle slippa den. Och Ville som jag bytte plats med fixade så att han inte skulle känna den. Men på den platsen jag sov på andra natten hade jag också en hård kant, eftersom Ville och pappa glömde fixa den, typiskt va! Om ni hängde med alls där, knappt jag gjorde det, hehe:))

På vägen hem idag så stannade vi i Luleå och hälsade på Christin, Vilmar och Leo. Markus jobbade så det var bara dem hemma. Har dessutom sålt både min och pappas mobil idag, så imorgon ska vi till elgiganten och glo på nya.
Har ni tips på någon bra mobil jag kan köpa?? Nu ska jag faktiskt sova, är sick trött. Måste börja försöka lägga mig tidigare eftersom skolan börjar på måndag, hur det nu ska gå! HEJDÅ.


Favorit i repris.
Denna mobil funderar jag på att köpa, om jag inte hittar någon annan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar