söndag 14 augusti 2011

If you don't understand my silence, then you don't deserve my words.

Tjänare. Idag har det faktiskt varit bra väder, woohoo! Jag har legat i solen ett tag, myst med grannhunden Inez (som nästan är mer hos oss än hos hennes riktiga ägare, haha:D). Mommo och moffa har även varit på besök en sväng. Oså for jag till laxen (affären) med moffa för att köpa kladdkaka, och när jag kom hem så märkte vi att jag hade råkat ta kladdpepparkaka, haha!! Det var inte gott...

Senare så har både Ville och Malin kommit hit, redo för resan imon, elr idag är det ju egt;) Vi har lagat mat själv eftersom mamma och pappa är på kräftskiva hos nå andra här nära. Oså har vi spelat lite crocket och jag har kollat på gossip girl! Funderar på ifall jag ska kolla på ett till avsnitt, det blir nog mest troligt det. HEJDÅ.

Vem ska kolla på "nya" två & en halv män när det börjar?:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar