onsdag 24 augusti 2011

There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Ooops, glömde blogga igår. Nåja, vad vi gjorde igår i skolan var att gå runt i typ hela Kalix, tyyyyp, och göra lite uppdrag, typ fota Kalix-bron elr intervjua en politiker, osv, en massa sådana random saker:) 

Idag började allvaret, elr inte riktigt, men nästan. Vi hade iaf riktiga lektioner idag, men gjorde egt inte så mycket på någon av dem, det var mest information om vad vi kommer göra, elr vad vi kan, elr något sådant. Skulle ha slutat halv 4 men våran svenska/engelska lärare var så snäll och lät oss gå redan halv 3!:))) Men var ändå tvungen och vänta på bussen som gick 15.40, så var inte hemma förrän vid 5 tiden:( 

Jag är astrött, som jag har varit de senaste dagarna efter skolan. Och vettni, jag får kanske min MAC imorgon. Det var tänkt på fredag, men våran "Media" lärare skulle försöka få det till imorgon morgon eftersom vi ska arbeta med datorer. Varje Torsdag på förmiddagen ska vi ha media, yeey:D

HEJDÅ.


1 kommentar:

  1. Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

    SvaraRadera