måndag 7 februari 2011

Super Bowl

Tjobba! Igår stannade jag uppe lite längre och kollade på Super Bowl på tv. Ville skulle kolla på det, så då gjorde jag också det. Men det slutade med att jag satt och kollade och Ville hade somnat, haha:) Elr han sov inte hela tiden. Ibland var han vaken och ibland sov han. Oså kom ju pappa hem inatt just efter 2 och var lite överraskad över att vi var uppe;) Men orkade inte kolla allt och gick och la mig nån gång mellan halv 3 - 3 tiden.

Idag vaknade jag ungefär klockan 11 tror jag. Har inte gjort något vettigt. Bara chillat och kollat på oth:) Det är så härligt och vara ledig och bara vara. Nu väntar en vecka på oss med nationella prov i svenska och vanligt prov i no och nästa vecka har jag prov i finska, oså ska vi ha ett hemmaprov i no... Dessutom måste jag snart skicka in ansökan till gymnasium och jag har ingen aning om vad jag ska ta i andra handsval, första vet jag ju helt säkert!

Nåja, det får jag ta hand om senare, haha:) Nu ska jag spela, ciao<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar