torsdag 10 februari 2011

Be yourself, because everyone else is already taken.

Sitter just nu i skolan och har super duper kul, har aldrig haft roligare!, not -.- Det enda vi har haft idag hittills är nationella prov i svenska där vi skrev en uppsats, gick väl bra antar jag. Var klar ungefär 9.30 och efter det har vi inte haft något än. Har varit på Leilani med Sandra och Sophie, är verkligen mätt nu.

Sitter och väntar på att finskan ska börja, vilket är 12.15. Enda anledningen till att jag måste komma på den lektionen och inte får en hemuppgift ist är för att vi har prov på tisdag och vi ska gå igenom det nu;s Annars skulle jag alltså ha slutat halv 10, men nu slutar jag halv 2!! Behöver iaf inte ha hkk, ska få hemuppgift i det, annars skulle jag ha slutat 15.10...

Nåjaa, nu ska jag spela, hejjdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar