fredag 11 februari 2011

I'm not ignoring you, I'm waiting to see if you'll make an effort.

Nu ni, nu börjar fredagsmyset! Har varit i bastun just och nu sitter jag uppe i mitt rum, med tända ljus, musik, godis, Nisse bredvid mig och snart startar jag en film jag hyrt idag.

Idag slutade vi skolan 13.00. Då promenerade jag och Sophie till jour livs, hyrde film. Efter det gick vi till nya konditoriet och fikade, mums! Har varit på bibblan en sväng också och chillat, vi var så mätta av kladdkakan, haha:D Efter en stund promenerade vi hem till Sophie och där kollade vi på OC.

När mamma slutade så hämtade hon mig och då for vi till ikea. Där köpte jag nån slags fåtölj från fyndhörnan. Den är perfekt eftersom både jag och Nisse ryms på den;)) Efter ikea for vi till ica och handlade och sedan hem. Resten vet ni.

Nej, nu ska jag mysa, gör ni det också;)) Ciao<3

Här får ni ännu fler kassa webcam bilder!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar