fredag 11 februari 2011

Don't fall in love. Fall off a bridge, it probably hurts less.

Halloj! Sitter i skolan just nu och har håltimme, vilket jag har haft sen 10.25 och har det till 12.15... På morgonen hade vi no prov. Egentligen ska vi ha det först nästa fredag, men Gudrun hade sagt att vi skulle ha denna fredag, på fronter står det nästa fredag, så man fick välja om man skulle göra det idag elr nästa vecka. Jag gjorde idag och då har jag sovmorgon nästa fredag eftersom jag inte behöver komma på no:n, najz!;)

Efter det hade vi so där vi kollade på lite kortfilmer och antecknade lite. Snart har vi engelska och sen slutar vi och det betyder helg, skönt! Imorgon drar jag till Luleå dessutom:)) Skulle vilja fara redan idag, men det blir först imon;( Nåja, tjingeling..

Jag och Vilmar<3 (första gången jag träffade honom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar