måndag 28 februari 2011

In the end everyone ends up alone.

yoyo. Ny vecka nurå! Helgen har varit grym, tack för det brudar!;)<3 Och vet ni vad, imorgon är det "bara" 1 år - 1 vecka kvar tills jag fyller år igen, och 2 år - 1 vecka tills jag fyller 18, de' ni!;))

Har varit ganska chill i skolan idag. Stannade som vanligt med Sophie på aspen efter skolan och spelade bollspel med Ville m.fl. Denna gång spelade vi basket och jag ägde där ute på planen!;))

Har sjukt ont i huvudet just nu och har haft det ändå sen vi var på aspen;s Och vet ni vad, kalla mig inte en nörd nu, men jag har just kollat klart alla säsonger av oth, men nu ska jag börja om från säsong 1 igen!! Haha, vad kan jag säga, är man beroende så är man!

Har ju dessutom inte lagt in bilder från helgen än, det kommer nån gång, haha :D Ska försöka så fort som möjligt, men vet inte om jag orkar idag, måste ju kolla på oth;) Och det är just det jag ska göra nu, ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar