måndag 28 februari 2011

39 frågor

Vilken färg har dina skor?
Idag hade jag bruna skor på mig.

Vem är nummer 9 i din kontaktlista?
Linda

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista?
Har raderat den ganska nyligen, så just nu bara mamma. 

Vilka namn finns i din sms inkorg?
Sophie, Sandra, Ville och Malin.

Vem kysste du senast?
Nisse;)

Vem kramade du senast?
Kommer inte ihåg.

När såg du din bästa vän senast?
Idag i skolan.

Din favoritfilm?
Vet inte, finns flera.

Din favoritlåt?
oj, vet inte, allt för många.

När vaknade du imorse?
halv 9 ungefär.

Gillar du hästar?
Nja, gillar och gillar.

Vilket är det bästa året hittills?
vet inte..

Är du kär?
Nej, inte riktigt.

När drack du alkohol senast?
Dricker inte.

Har du en blogg?
Vad fick dig och tro det??;o

Vilken klass går du i?
9:1, samma som alltid, förutom några nya randoms (känn dig träffad Sandra) som kommit genom åren;)

Är du oskuld?
Yepp.

Ditt favoritband?
Vet inte.

Din favoritartist?
Åh, inte vet jag. Bruno Mars är bra, men alltså jag har ingen favorit och gillar allt, typ.

Thåström eller Håkan Hellström?
Ingen.

Göteborg eller Stockholm?
Vet inte, båda är good. Men var tusen år sen jag var i gbg.. 

Vars bor du?
Happis.

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista?
Feel this - Bethany Joy Galeotti Aka. Haley James Scott.

Vem skrev åt dig på msn senast?
Oj, det var länge sen jag var på msn!

Vem skrev du senast sms med?
Ville.

Vem ringde dig senast?
Mamma
 
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser?
En bild på Nisse.

Har du MVG i något? Isåfall vad?
Bild och finska.

Vad vill du jobba/jobbar som?
Vet inte, fotograf antar jag. 

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jaaru, kommer inte ihåg.

Är du vig?
Vigast.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Nope

Uppsatt hår eller hängande?
Nå hängande, men har faktiskt uppsatt för det mesta nu.

Vem skrev åt dig på Facebook senast?
Sophie.

Vad stod det i din senaste händelse?
Camila Lacorazza har kommenterat din bild.

Bästa killkompis?
-

Favoritdryck?
Vatten, är riktigt sugen på det nu, måste rusa ner och dricka efter detta!!

Vad ska du göra i sommar?
Ha de' härligt, va med folk, förhoppningsvis dra till Sthlm osvosvosv.

Vart vill du resa innan du dör?
Till alla möjliga ställen!

2 kommentarer:

  1. din största stalker4 mars 2011 kl. 09:40

    Hej va roligt att du gör såna här fråge saker, nu vet jag mer om dig och ditt liv...

    SvaraRadera
  2. hahaa Sophie, du är rolig du!:D

    SvaraRadera