måndag 14 februari 2011

Love is like quicksand.. The deeper and deeper you fall in, The harder it is to get out.


Halloj på er! Kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär:) Det har varit en riktig chill-dag idag i skolan. Hade för det första sovmorgon till 9.30. Har haft svenska - där vi kollade på film; Boys and girls, bild - där jag ritade min hand haha, och skrev hand, matte - där vi gjorde lite läxor. Slutade 13.10.

Det är väldigt kallt ute så när jag kom hem gjorde jag varm marabou choklad i tassimon;)) Just nu sitter jag på golvet och bara chillar. Haha, har ingen aning om varför jag sitter på golvet, det är väl roligt antar jag. Nej men jag satte mig först på soffan, men solen var rakt på mig då, så jag gick ner på golvet;) Men nu ska jag spela eller kolla på något program, ciao<3

1 kommentar:

  1. Hej sötis!
    Idag är det 14 ♥ februari.

    *Kärlek till er alla*

    Ha en söt och trevlig valentines day :)

    SvaraRadera