torsdag 10 februari 2011

Always and forever you and me, that's the way our life should be.

Hejhå! Efter att jag slutade skolan så promenerade jag hem till Sandra, inte till Seskarö då, utan till lägenheten, haha där var jag rolig;)) Haha, jag, Sandra och hennes bror Simon har suttit och gibbat cs hur länge som helst liksom!! Men blir helt inne i det och det känns som att man är med på riktigt i spelet, haha typ;)) Vi är iaf cs-nördar!

Mamma kom och hämtade mig nån gång, kanske det var vid 6 tiden kanske, ingen aning. Har städat, ätit och pluggat till no provet. Justeja, idag gick jag ju också förbi bibblan och hämtade 2 böcker, som jag reserverade i augusti!! Bättre sent än aldrig;)) Nåjaaa, nu ska jag väl göra något, ciao<3

Haha, jag och Sandra för något år sedan:D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar