lördag 19 februari 2011

It’s only life.

Chacha! Jaa som jag skrev igår så förde vi Ville till Kalix imorse. Efter det så for jag och Malin på bandy, HT-Vänersborg. Det var egentligen inte en viktig match eftersom HT redan har åkt ut ur elitserien, cutcut, och Vänersborg kunde varken gå ner eller upp. Men om man ska se det från den positiva sidan så blev det iallafall ett bra avslut för HT som vann med 5-2!

Efter det har jag inte gjort mycket. Kollat på flera avsnitt av oth, har ett avsnitt kvar av säsong 6! Har även hämtat Ville från Kalix, där passade vi på att handla, jag köpte godis, mums! Inte för att jag är sugen på det just nu, haha.. 

Sitter just nu och kollar på melodifestivalen. Oså har jag lite svårt att skriva, varför får ni se snart. Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar