söndag 6 februari 2011

A minute with you is worth more than a thousand days without your love.

Chacha! Inte precis världens bästa uppdatering jag har haft den senaste tiden. Då förstår ni ju hur roligt mitt liv har varit den tiden;)) Helgen har jag spenderat i stugan. Igår for pappa vid 5 tiden, på morgonen, och jag vaknade när han for och gissa om jag var borta då;)) Mommo kom senare, så det har bara varit jag, mamma och mommo från igår till idag.

Idag for mommo hem och Ville, som har varit i Piteå och tävlat, kom hit. Vi är fortfarande i stugan och ska vara en natt till. Vi är lediga imon, skönt!, och jag har smittat mamma, så hon ska inte till jobbet imon.
    Idag har HT spelat igen, mot Broberg, det blev 10-3, till Broberg, icke bra! Dem spelar sen igen en bortamatch på tisdag och sen har dem hemmamatch den 12, men den missar jag för att vi är i Luleå då:( Men dem har hemmamatch den 18 också, och den missar jag inte, vad jag vet. Dem har bara 4 matcher kvar. Dem måste få poäng, iaf ett till och att Vänersborg inte får ett endaste poäng nå mer, då kvalar dem och då måste dem ju vinna den matchen också.. Menmen, bara vänta och se.

Nu ska jag spela lite tetris på fb, hehe besatt! Ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar