måndag 27 september 2010

With me, boy, is where you belong!

Chacha!:) Det var såå skönt och få sova ut imorse!;) Elr jaa, telefonen ringde nån gång, jag gick ner för att svara, oså var det en dum försäljare, jag hatar när dem ska ringa, speciellt på morgonen när man ligger och sover oså tror man att det är nån annan förutom en försäljare!!
   Menmen, jag har ingen aning om vad jag ska göra idag! Frågade igår Sandra om hon ville komma till stan idag, men hon vet inte om hon har nå skjuts och hon har inte svarat idag när jag har smsat! Läste dessutom på Sophies blogg att hon fortfarande mår dåligt, så då kan hon säkert inte hitta på något heller!
   Men nu ska jag kolla klart på step up 3D, orkade inte kolla klart den igår!;)


















Saknar redan Tilde och Vilmar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar